2010 tot en met 2013 Mijn taak als race engineer / monteur / chauffeur was om het fabrieks- raceteam van sakersportscars genaamd jadbalja draaiende te houden alsmede de race auto's van de klanten. Dit doormiddel van onderhoud en reparaties, alsmede de set-up bepalen en uitvoeren. De set-up heb ik ook voor alle nieuw gebouwde spotscars gedaan, alsmede het bouwen van 6 subaru race motoren. Verder verantwoordellijk voor het inladen van alles naar het circuit, en het rijden van de racetruck/trailer. Ik heb ook zelf nog een komplete auto opgebouwd vanaf kaal chassis (zie foto rechts), deze heeft tevens de 24-uurs race van spanje gewonnen.  Behaalde resultaten in het eerste jaar 1 ste en 2 de in het kampioenschap, tweede jaar 1 ste in het kampioenschap en de wereldbeker, het laatste jaar door de resessie aantal races niet gereden waardoor een 2 de en een 4 de plaats verloren zijn gegaan, maar wel met auto van klant en gastrijder de wereldbeker binnen gehaald in de laatste race met overtuigend de pole, eerste sprintrace 1 ste, tweede sprintrace 1 ste, hoofdrace 1 ste ..........en toen was er ressesie voor mij...................
2009 en 2010
Ingehuurd als zzp-er op het circuit met als taak de uitlijning / afstelling en het onderhoud tijdens het race weekend van alle seat ibiza's. Volgens mij 7 auto's gemiddeld, behaalde resultaten in eerste jaar 1 ste in het kampioenschap en het tweede jaar ook 1 ste in het kampioenschap. Daarnaast ook nog samen een vw golf gerunt in het laatste jaar .
Ingehuurd voor acceleration 2014 tour met de legends cup op circuits over de wereld, met rijders uit alle landen die strijden om de wereldcup, mijn taak was om eerst binnen een week 12 gloednieuwe auto's vanuit amerika geleverd rijklaar te maken voor de eerste race in portugal, dat was gemiddeld 18 uur werk per dag....... maar gelukt uiteindelijk.... helaas aantal races niet inzetbaar geweest vanwege de ressesie maar uiteindelijk moest ik 3 ledgends runnen met als resultaat 1ste en 2 de in het kampioenschap.

Race Engineer/Monteur/chauffeur

2014
© eigendom Appie’s World 2016
© eigendom Appie’s World 2016
2010 tot en met 2013 Mijn taak als race engineer / monteur / chauffeur was om het fabrieks- raceteam van sakersportscars genaamd jadbalja draaiende te houden alsmede de race auto's van de klanten. Dit doormiddel van onderhoud en reparaties, alsmede de set-up bepalen en uitvoeren. De set-up heb ik ook voor alle nieuw gebouwde spotscars gedaan, alsmede het bouwen van 6 subaru race motoren. Verder verantwoordellijk voor het inladen van alles naar het circuit, en het rijden van de racetruck/trailer. Ik heb ook zelf nog een komplete auto opgebouwd vanaf kaal chassis (zie foto rechts), deze heeft tevens de 24- uurs race van spanje gewonnen.  Behaalde resultaten in het eerste jaar 1 ste en 2 de in het kampioenschap, tweede jaar 1 ste in het kampioenschap en de wereldbeker, het laatste jaar door de resessie aantal races niet gereden waardoor een 2 de en een 4 de plaats verloren zijn gegaan, maar wel met auto van klant en gastrijder de wereldbeker binnen gehaald in de laatste race met overtuigend de pole, eerste sprintrace 1 ste, tweede sprintrace 1 ste, hoofdrace 1 ste ..........en toen was er ressesie voor mij...................
Ingehuurd voor acceleration 2014 tour met de legends cup op circuits over de wereld, met rijders uit alle landen die strijden om de wereldcup, mijn taak was om eerst binnen een week 12 gloednieuwe auto's vanuit amerika geleverd rijklaar te maken voor de eerste race in portugal, dat was gemiddeld 18 uur werk per dag....... maar gelukt uiteindelijk.... helaas aantal races niet inzetbaar geweest vanwege de ressesie maar uiteindelijk moest ik 3 legends runnen met als resultaat 1ste en 2 de in het kampioenschap.
2014
Ingehuurd als zzp-er op het circuit met als taak de uitlijning / afstelling en het onderhoud tijdens het race weekend van alle seat ibiza's, volgens mij 7 auto's gemiddeld ofzo,behaalde resultaten in eerste jaar 1 ste in het kampioenschap en het tweede jaar ook 1 ste in het kampioenschap, daarnaast ook nog samen een vw golf gerunt in het laatste jaar .
2009 en 2010

Race Engineer/Monteur/chauffeur